سفارش تبلیغ
صبا ویژن
| - إستماع إصدار 1440 - باسم الکربلائیBK
لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

شوشان : در مراسمی خاص یهودیان ضد صهیونیسم از سازه‌های آبی شوشتر بازدید کردند.

بازیگر بزرگ سینمای ایران عصر امروز در همراهی این تیم اظهار داشت: این تیم برای سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به ایران آمده‌اند و به دلیل تقاضای بسیار زیادی که برای بازدید از مناطق دیدنی ایران داشتند به خوزستان آمده و از مناطق دیدنی استان دیدن کردند.

احمد نجفی خاطرنشان کرد: شهرستان شوشتر به دلیل تاریخ بسیار غنی که دارد می‌تواند توریست‌های بسیار زیادی را در خود جای دهد.

این بازیگر بزرگ سینمای ایران خاطرنشان کرد: این گروه از یهودیان ضد صهیونیست امروز از شوشتر و شوش بازدید خواهند کرد و پس از آن فردا از مناطق عملیاتی خوزستان دیدن خواهند کرد.نجفی تاکید کرد: بازدید این افراد از شوشتر به تقاضای خود آن‌ها انجام شده است.



یهودیان ضد صهیونیسم حرم دانیال نبی را در شوش زیارت کردند

یهودیان ضد صهیونیسم حرم دانیال نبی(ع) که یکی از پیامبران قوم یهود است را در شهرستان شوش زیارت کردند.بازیگر بزرگ سینما و تلویزیون ایران که شامگاه جاری این گروه را در این شهرستان همراهی می‏کرد اظهار داشت: این گروه در بازدید از خوزستان از شهرهای شوشتر، شوش و ... بازدید کرده‏اند و فردا به جنوب خوزستان سفر خواهند کرد.

احمد نجفی افزود: این افراد به دلیل علاقه بسیار زیادی که به زیارت حضرت دانیال نبی(ع) داشتند تقاضای حضور در این شهرستان را داشتند و به این دلیل این شهرستان در سفر این گروه گنجانده شده است.

وی خاطرنشان کرد: این گروه در روزهای آتی به جنوب خوزستان و به مناطق عملیاتی شلمچه و ... سفر کرده و از این مناطق بازدید خواهند کرد.

نجفی افزود: این گروه به مناسبت دهه فجر به ایران سفر کرده‌اند و به دلیل علاقه زیادی که به بازدید از مناطق دیدنی کشور داشتند سفر به خوزستان در برنامه آنها گنجانده شد.



یهودیان آمریکایی ضد صهیونیسم راهی مناطق عملیاتی خوزستان شدند

بازیگر بزرگ سینما و تلویزیون ایران گفت: یهودیان آمریکایی ضد صهیونیسم برای بازدید از مناطق عملیاتی خوزستان راهی این نواحی شدند.

احمد نجفی در حاشیه راهی شدن این تیم به مناطق عملیاتی خوزستان اظهار داشت: در شرایط کنونی این افراد برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب استان راهی شلمچه و سپس دهلاویه و... خواهند شد.

وی افزود: این افراد برای حضور در ایران برای دهه فجر به کشور وارد شده‌اند و به درخواست خودشان برای بازدید از مناطق دیدنی کشور راهی استان خوزستان شده‌اند.

نجفی تأکید کرد: روز گذشته این گروه با حضور در شوشتر و بازدید از سازه‌های آبی این شهرستان و پذیرایی در این شهر تاریخی به شوش سفر کردند که در این شهر نیز با بازدید از مناطق دیدنی و زیارت دانیال نبی به اهواز عزیمت کردند.

وی خاطرنشان کرد: سفر این تیم امروز در خوزستان به پایان می‌رسد.یهودی






تاریخ : یکشنبه 90/11/30 | 11:25 عصر | نویسنده : امیر رسواد | نظرات ()

یهودی






تاریخ : یکشنبه 90/11/30 | 11:19 عصر | نویسنده : امیر رسواد | نظرات ()

بهارکربلا






تاریخ : سه شنبه 90/11/4 | 11:53 عصر | نویسنده : امیر رسواد | نظرات ()
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.